טלפון ליצירת קשר: 052-451-1217
12 דברים שיהפכו עבורכם את שנת 2019 למוצלחת יותר

12 דברים שיהפכו עבורכם את שנת 2019 למוצלחת יותר

12 דברים שיהפכו עבורכם את שנת 2019 למוצלחת יותר:

1) דאגו לאכול ארוחה קטנה או גדולה (בהתאם לתחושת הרעב שלכם) ב-3 השעות הראשונות מהקימה שלכם 🥪

2) הכינו רשימה של כל המצרכים הבריאים שאתם ממש אוהבים ודאגו להכניס אותה כדרך קבע לרשימת הקניות שלכם 📝

3) בדקו את המקרר שלכם פעמיים בשבוע ודאגו שיש בו מספיק ירקות, פירות, לחמים מלאים, קטניות, מוצרי חלב דלי שומן ועוד שאר דברים בריאים שהם חלק מתפריטכם, כך שהכל יהיה זמין לכם לרגע שאתם רוצים להכין לעצמכם ארוחה מאוזנת ובריאה 🍞🥩🥕🧀🍐 🍊
(זכרו, התירוץ של לא היה לי אוכל בריא זמין, רק בייגלה, זה בולש&@*^&! אתם דאגתם שהוא יהיה זמין בבית, תדאגו לעוד דברים זמינים)

4) הפסיקו לאכול על הדרך או לדחות ארוחות.
רעבים? שום דבר לא יקרה אם תקחו הפסקה של 10 דקות ותשבו לאכול בנחת. ההיפך, אח”כ תהיו כלכך יותר אפקטיביים ועם אנרגיות שהעבודה תתוקתק יותר במהירות ולכם יהיה יותר כיף כשאתם שבעים 🍽

5) סיימו כל יום בבדק בית לאחור של אותו יום וציינו לעצמכם:
* מה הדבר שפחות הצטיינתם בו היום ואתם יכולים לשפר מחר🕵🏼‍♀️
** מה הדבר המדהים שהצלחתם בו היום ואיך תחזרו עליו מחר🕵🏼‍♀️

6) פנטזו בתחילת כל יום למשך 2 דקות על איך אתם רוצים שהיום שלכם יראה מבחינת סדר היום והניהול שלכם אותו, המפתח לניהול נמצא אצלכם 🗝

7) פנטזו בתחילת כל יום למשך 2 דקות איך אתם רוצים להרגיש היום 🌈

8) הזכירו לעצמכם 3 פעמים ביום, שאתם מנהלים את עולמכם, וגם אם יש בלת”מים, אלו החיים ואתם תעשו בכל רגע נתון את המקסימום עבור עצמכם 🤴🏽

9) למדו לאהוב לפחות משהו אחד בפנים שלכם ועוד 2 דברים בגוף שלכם. רשמו זאת על דף והכניסו אותו כתזכורת לטלפון וכדף מודבק בארון 💓

10) למדו מה באמת שבר לכם את הדיאטות בשנים קודמות, והפסיקו להלחם בו, למדו לחיות איתו בשליטה מלאה
(שוקולד שבר אתכם בכל פעם? למדו לאכול אותו בשליטה,
ביקור אצל החמות שבר אתכם בכל פעם? למדו איך להתנהל מולה אחרת כך שתצליחו לשמור על התהליך שלכם) 🍫

11) קבעו לעצמכם יעדי ביניים ריאליים.
רוצים לשנות הרגלי אכילה?
התחילו להסתכל על התהליך שלכם בעיניים ריאליות והפסיקו לפנטז שרק בגלל שהחלטתם, פתאום כל התנהגויות האכילה הבעייתיות שלכם אמורות להפסק.
החליטו שבחודש הקרוב אתם עובדים רק על אכילת ארוחות מאוזנות ועזבו את כל שאר בעיות האכילה.
בחודש שלאחר מכן החליטו שאתם עובדים על שמירת גבול של פינוק משמין אחד ליום ועזבו את כל השאר (חוץ מאת עניין הארוחות המאוזנות שכבר הטמעתם).
וכך הלאה בכל חודש בנפרד ✔️

12) התחילו לאהוב את האהבה שלכם לאכול! 😘
האהבה שלכם לאוכל היא חלק נהדר מהאישיות שלכם.
היא מוסיפה לכם ענין לחיים, אל תתנגדו לה ולעצמכם,
האופי שלכם לא ישתנה פתאום.
למדו להשתמש בה,
דאגו שארוחות הבסיס שלכם יהיו “אורגזמה קולינרית”, טעימות ומספקות,
התוצאה של האקט הנהדר הזה תהיה שבין הארוחות פחות תרגישו צורך ודחף לחפש דברים טעימים בשביל לספק את הראש השמן שבארוחה קיבל סתם ירקות דלוחים.

שתהיה לכולנו שנה מוצלחת
אוהבת אתכם 
רונית

אשמח לשמוע מה דעתך בתגובות למטה

רונית ציוני

רונית ציוני היא דיאטנית קלינית בריאטרית, מומחית לטיפול בהשמנה ואכילה רגשית. רונית מגיעה לתחום מניסיונה האישי בהתמודדות רבת השנים עם עודף המשקל והדיאטות הבלתי פוסקות.

כתיבת תגובה

×
×

עגלת קניות

דילוג לתוכן